Els eixos d'actuació

Per poder complir els objectius estatutaris, l'any 2013 es van aprovar tres eixos d'actuació: el social,  el pedagògic i el d'infraestructures.

Promovem i fem activitats amb la finalitat de fomentar l'educació en el temps del lleure utilitzant el mètode pedagògic de MEiG com a fet diferenciador d'altres moviments i associacions. Vetllem també per potenciar els altres dos principis bàsics de país i espiritualitat.

Volem fomentar infraestructures adients perquè els agrupaments puguin desenvolupar les seves activitats .

Els projectes actuals

Com que pensem que l'educació en el temps de lleure és fonamental pel desenvolupament dels nois i noies i contribueix especialment a la integració de les persones nou vingudes hem instaurat unes ajudes perquè els nois i noies de famílies en dificultats econòmiques, puguin accedir-hi.

Com que la pedagogia és un dels eixos de treball important de la fundació, hem instaurat uns premis a projectes educatius concrets, realitzats en els agrupaments perquè serveixin també com a eina per altres unitats.

Creiem que podem consolidar infraestructures més adequades per les activitats de MEiG , concretament llocs per fer-hi acampada amb unes instal·lacions complementàries per tal de poder fer-ho tot l'any, inclòs els mesos d'hivern.  llegir més

Creiem en l'educació en el temps de lleure i en la pedagogia del projecte

Volem uns espais dignes per poder fer les nostres activitats

Tens alguna idea?